Mar 28, 2011

What do you think about my new swimsuit?


Do you like it? Or not?
I think, this swimsuit from Agent Provocateur is the best choice for me... Just let's imagine me on some beach with a big black hat, book and cold drink..!


Líbí se vám? Nebo ne?
Myslím, že tyto plavky od AP jsou pro mě nejlepší volbou. Jenom si mě přestavte na pláži pod velkým černým kloboukem s knížkou a vychlazeným drinkem...!



..and do you feel like me? I really need a salty skin, energy of sun, freckles on my nose.. simply, vacation with my love.


..cítite se se stejně jako já? Už skutečně potřebuji slanou pokožku, energii slunce a pihy na nosu...jednoduše,  vypadnout s mým milým.


*these pictures I took last year on Philippines

9 comments:

  1. Loni jsem zavedla Vanoce u more! Je to ideal! Zima prelomena vejpul tydnem slunce, more a tak vubec! doporucuji velice!

    ReplyDelete
  2. fiha, tak tie su skvele! chod do nich!

    ReplyDelete
  3. I would definitely go for it! It looks fabulous! BUT if you want to get tanned on your belly forget about it :-/

    www.made-by-me-rka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kupujes si tyhle? Kup si je! Budou ti sluset!

    ReplyDelete
  5. Martinko, ano, hodne jsem premejslela nad Stacey nebo Lyssandra ale naproti Stacey mi tyto slusi vic a naproti Lyssandra jsou mnohem vic funkcni .)

    ReplyDelete
  6. ááá, tie sú mega! go for it, therK!

    ReplyDelete
  7. Ty jo, jsou dobrý....a u moře budou ještě lepší! Už se taky nemůžu dočkat na dobití energie a pih na tváři :) a nejen toho :)

    ReplyDelete