May 18, 2012

Golden city

Milan is a city with a golden glitters. There are a beautiful buildings, people knows what fits them but there is any exciting nightlife. Anyway I've been enjoying shopping enough and this pair of Pollini shoes made me happy when I found them in some vintage shop. In next post you can expect pictures from Milan streets.

Miláno je mesto s pozlátkom. Krásne budovy, ľudia ktorí dobre vedia, čo im dokonale padne ale žiadny vzrušujúci nočný život. Každopádne chodenia po obchodoch som si dostatočne užila a keď som natrafila na tento pár Pollini topánok vo vitage shope, bola som veľmi uspokojená. V ďalšom príspevku môžete očakávať fotky z milánskych ulíc.
| H&M shirt and golden pants, vintage necklace and clutch, Pollini heels |

24 comments:

  1. Ty jo, skvělý fotky. Moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  2. Milano milujem, je to moje mesto, odzitych 7 rokov, poznam ho ako moje mesto, chod do corso como 10...and follow me thanks,

    U ROCK

    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem!
      Na Corso como som bola, to doporucuju vsetci, ale co je presne na 10 neviem, prezrad:)

      Delete
  3. milano chyba, tesim sa tam opat viac :)

    ty vyzeras uchvatne ako vzdy)



    http://bohemeenvoyage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekný milánsky look! A tie botičky sú poklad! Aj tie nohavky ma bavia.

    Mne sa Miláno veľmi nepáči.. nuda, podľa mňa.) Dobrý na shopping, ale atmo skoro žiadna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem zlato! Dokazem si predstavit, ze je pre niekoho je toto mesto nuda, ako som pisala, prekvapilo mi, ze nocny zivot tam prakticky moc nieje. Ja som tam ponachadzala fakt krasne miesta a pila vsade expressa a prosecca a to jedlo, to som si tiez poriadne uzila:) Kazdopadne ak chce niekto zazit prave Taliansko, tak doporucujem Neapol!

      Delete
  5. Mne se Milano nelibilo, nevim nejak ve me to mesto nic nezanechalo. Ale tve boty se mi libi moc.

    ReplyDelete
  6. to miesto poznavam.. podla mna najkrajsia cast milana
    ema
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    ReplyDelete
  8. čo ja viem ter ja ked som sa bavil s kamošom čo žil roky v milane tak hovoril ze nocny zivot je dost kruty a kazdodenny :D milujem ako ti pri takychto outfitoch kričia kerky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi je to tym, ze som ta bola prvykrat a na strasne kratko, stavim sa, ze keby sa tam dostanem medzi tych spravnych ludi, ficim si do rana:))
      dakujeem, aj mna!.)

      Delete
  9. perfektné a tie topánky sú úžastné a hádam sa aj ja v bližšej dobe dostanem do Milána chcel by som to tam omrknúť :)

    ReplyDelete
  10. posledná fotka je najsuper! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Vypadáš skvěle, nádherně je vidět jak jednoduchá outfit dokáží rozjasnit doplňky.

    http://rosemaryflowerzcernobilych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. uuuplne ti to sekne v Milane, musia tam byt vsetci taliani z ohnovlaaasky PAF! :) golden pants = zomrel som <3

    ReplyDelete
  13. dakujem krasne vsetkym!:)*

    ReplyDelete
  14. This looks so editorial! You look amazing!Great pics!

    ReplyDelete
  15. jéé,, miláno je skvělé,, miluju tam sedět venku s výborným kafičkem a pozorovat, přesně jak ty říkáš, lidi, kteří vědí co jim sluší..všichni jsou tam krásní, stylový a boží:D :D jinak noční život mi tam přijde že jede nejvíc, ve srovnání s ostatními ital. městy <3 =) krásný blog a celá krásná jsi,, <3******

    ReplyDelete
  16. Nádherné fotky! A vypadáš naprosto skvěle, moc ti to sluší! :)
    Já Miláno navštívila nedávno, ale bohužel, moc nadšená jsem z něj nebyla :(
    http://saras-island.blogspot.com/

    ReplyDelete